4 септември 2023 г.

Рискът: кой съм с моята приятелка

Щом с теб:
    - си съградя дом, ще рухне без теб (= инвестиция*);
    - ти съградя дом, не ще рухне без теб (= изплащане).
Играй хазарт, но не поемай риск на изплащане:
че който те изплаща, освобождава на твой гръб себе си против външния риск!

----------
* Парите са езикът на икономиката и трябва да се въвеждат 
в предприемачески риск, дяволи ни взели!
Че за какво в последна сметка са информационните технологии! 

***

Lzzy Hale, в своята песен "Dirty Work", чудесно е пресъздала този характер,
който толкова парадоксално вълнува дъртите ергени:

"Get on your knees, and let the games begin!
Bow to your queen, and I will crown your head!
'Cause I can make you every inch a king.
Before I do it, tell me, tell me what's in it for me!
I need someone young, willing, and able;
You need someone old enough to know better.
I want you to do my dirty work!
Let me be your labor of love.
My royal garden needs a hired man.
Plant your seed, darling,
My roses are in your hands!"

Видео (някои песни са гениални,
             техните изпълнения - също): 

 
 
 
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link