30 юли 2021 г.

Диалектиката ми

Че с-мисъл лично пре-живявам в откъм мета-физическа рефлексия.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link

* * *

Днес, 30 юли' 2021, бе официално предложен за Премиер на България не друг, а Пламен Николов, философ, р. 77-ма (и настоящият на Слави депутат от Шумен*):

     - защитена дипломна работа при ФФ на СУ (2000): "Философската рефлексия и смяната на научните познавателни парадигми";
    - защитен научен проект при Института по философия, Университета в Клагенфурт, Австрия (2002 -): "Phenomenology and Lived Phases of Perceived Time";
    - защитена дисертация пред Специализирания научен съвет по философия, Висшата атестационна комисия (2004): "Философско-антропологична рефлексия върху времето".

Възпитаник е на Хуманитарната гимназия "Йоан Екзарх Български", Шумен; профил "История и археология" (1995).

Wikipedia (link)

Не го познавам (семеен, с две деца); но бих искал да разбера подвизаващата се зад трите заглавия** философска тема; и бих бил искрено благодарен, ако някой ми помогне (т. е. опита се да ми разясни). Аз тук сега не влагам никаква ирония.

----------
* Шуменец съм. 
** Осведомих се за тях, след като написах настоящото Допълнение.