2 юли 2021 г.

Джо и цикълът (tour after tour)

"I've got one hand in my pocket, and the other one is 
    giving a high five;
    flicking a cigarette;
    giving a peace sign;
    playing a piano;
    hailing a taxi cab"

Alanis Morissette, "Hand in My Pocket"

----------

"I got one hand in my pocket and the other one's... in the other pocket... Alanis, probably"  

Joe Hottinger, сн. и надслов, 2 юли' 2021, Instagram (link)

----------

"Are you talking to me?", готова е тя да се сборим

Той я обича безпощадно, тя го обича безпощадно, една антиномия... та идеята на тяхната любов е трансцендентна, е пред всички нас; и все пак... той винаги е до нея, тя винаги му е благодарна. Аз, ето, просто им се радвам, нищо повече... at the Rock show... всички нас

 

Lzzy Hale
 
Един от коментарите: "Ironic caption". - Lzzy: "I see what you did there"
 
Друг: "Am I the only one wondering what the red stain on Lzzy's shirt is"
           - Lzzy: "it's holes... not stains". Heavy Metal!
 
Къщата, избата, Lzzy & Joe, "Rock Show":