26 януари 2024 г.

Кръгът се затвори

Блокирането на осчетоводяване е услуга, която Операторът на платежни услуги предоставя на Доставчика на платежни услуги (че в моя случай самата банка), 
който пък, разбира се, ползва услугата, както намери за добре; т.е. Операторът притежава, но няма да предостави информация по блокиране, освен при прокурорско искане, а това в случая е умряла работа: българската прокуратура да разисква за злоупотреби в България банките и то по мой изглеждащ налудничаво сигнал.

Ами не позволявам приятелката ми да ме съблазни, та ето защо не може да се възползва чрез мен от факта на благополучието си - оттегля в замяна от мен сухата фактичност на благополучието си, за да не мога да се възползвам аз... Моята гениална приятелка, Великата hi-tech-финансистка, моята Сърничка, моята Княгиня, моята... намирам я за прекрасна: нищо че я обичам за онова, за което я ненавиждам; 
оглежда се в едно приказно лице принципът на живота на българите.

26 ян.' 2024, Шумен