12 юли 2022 г.

Кое прави от надарената* рок-певица ламя

    - Сърцевинната като на смокиня сладост, що до най-малкото капилярче циркулира в кръвоносната и система.
    - Бонапартовската увереност и дръзновение, творческата сила и разумна всеотдайност, общественост; как свежда в синхрон секторите от съратници, сътрудници, колегия, журналисти, коментатори, партньори в бизнеса, почитатели, публика, институции, приятели и близки, вербувайки цели семейства.
    - Интелектуалното, душевното и характеровото богатство, романтиката ней, лексиконното момиче, уязвимостта тя да бъде мечтан съжител в приключението от раждането до смъртта.
    - Нейната подчертана старателност и отговорност, рекламна честност във всичко, което и поднася като задачи животът; кога да говори и кога да мълчи.
    Та вслушвайки се в своя свят: ами тя чува собственото си тяло. Аз, макар неуспешен, да, един 50-годишен хрантутник, съм българче, тя никаква не ми е - радвам се задочно на нейните успехи, ликувам през сълзи на щастие.  
    ----------
    * Плюс облагодетелствана с произход.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link

Lzzy Hale, Канзас сити, 10 юли' 2022, обновена по дизайн сцена;
видео, целият концерт песен след песен: LINK
(не бях превключил на "public")
 
Поне "Wicked Ways", втората... "Oh, my fucking goddam...", възкликва някой.