С фундаментален софтуер се следи от аналитик едно складово преобразуване, за да се заема положение в минимален разход, реинвестирайки се каквото трябва; пък с фундаментална аналитика се следи чрез софтуер (Excel) салдо, за да се заема положение в максимална реинвестиция, разходвайки се каквото трябва.
Технологическият анализ е един и същ, ала с различна съответно цел: т. е. разходна или собствено маркетингова.
Продоволственият маркетинг се изразява в съотношението качество/ цена и е с принадена реклама и чисто логистична дистрибуция.
Особен случай: литературните издателства (и тем подобни) следва да подхождат харизматично, та в частност че: пишеш за продажба книги, защото пазарно ти се плаща да бъдат издавани, а не за да си по някакъв начин плащаш по издаването им. (Промоцията или дарителството са друго нещо.)
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link