23 юни 2022 г.

22 юни' 2022, Българското правителство падна

Да, "никакъв народ няма да свали никого"... Това е графична сатира, черно-бяла, от Илия Бешков, или поне от Тодор Цонев; една интерполация: какво си казва Бай Ганю, съзерцавайки право в сърцето Алеко, т. е. какво например си казвам по процедура аз. "Ами не съм в (човешка) ситуация да изпадам в състояние, но в състояние ли съм да попадам в ситуация и как бих могъл, как би могло?" "Не става въпрос за справедливост, но най-вече за самочувствие на съ-стоятелност: Бай Ганю днес е несъ-стоятелен тъкмо в натюрела си на Бай Ганю (та не може да излезе пред хора)", мисля си. Класичното е изгубено и като история, и като идеал (скачени са). Изходът и входът са "at the Rock show - you'll be right in the front row" (Lzzy Hale), дяволи ни взели.

Той не обичаше "евангелията" - обичаше евдемониите. 20 години бях негов ученик, да, по метода на крамолата.

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link