Че след (да речем) двата предвидени за изпреварваща реклама пилотни сингъла, клипове, рок-групата издава поредното си портфолио, свой музикален албум... Иде ред самата група, в протежение на концертния си поход, да се рекламира с нови клипове от новия си албум: "it depends on how many people request the song to the streaming services - that's what the label folks look to these days", Lzzy Hale, 30 авг.' 2020, Twitter (link) ... Издателят, бидейки собствено аналитик, нежели чорбаджия: о, ами въобще инвестира заедно със своето си, за да постъпват, да, от билетна и не толкова от албумна и merchandising продажба доходи за групата и съпровождащия турнетата екип, та в т. ч. и за management-а на групата. Продава се franchise ("словесността пак се фактологизира в общ език") ... Концертите, с все franchise-а, рекламирали някога албума, издателят предоставял на management-а ресурси срещу зависеща, разбира се, от конюнктурата рента. Пък числеността на забърканите в бизнеса рок-групи била малка, живеели си славно. Ала това, подтикнали го технологиите, се обърнало, понеже Възраждането вече било изживяно (и виж Henry George, Ray Kroc и фрагмента ми "Как свободата може да работи": link).
Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link