20 август 2022 г.

Направени изречения

Закачаме се на закачалка, подкачаме се на кукичка. Лозунгът не приютява жертви ли? Ти не търсиш жертви, а намеци, на хляба мекото. Жертвите към теб биха възлезли в едни ласкателства, едни своеобразни лакомства. Княгиня! Не съм ти толкова прозаичен, щом все-таки малко от малко се възмути. Харесва ми, че те харесват - една отегчена мръсница... Да, "къртят се мивки".

Старая се да ти бъда паж. Самосъжалението е зародишът на емоционалността; ах, тъкмо емоционалността възлиза свръх аргументацията, да, отмивайки немарата. Но изглежда, че вулгарността свива отегчението ти в непропусклива мембрана. "Reject emotions, satisfy your feelings (victim of lust, trapped in lunatic possession)", ги редеше Marcel Schirmer от Destruction.

Кухото е съвместимото. Приучила си се, разбира се, да намекваш. Трябва и аз да усвоя това изкуство - за да не те мобилизирам да се усещаш плитка. Че пълнотата, бидейки бездънна, е цялост, съпричастие, неразделна е; пък изчерпателността, бидейки куха, е всичко, пустиня, делима е безкрайно. Изучил съм се. Приучила си се, разбира се, да намекваш - докато не "си дойдем на думата".

20 авг.' 2022, Шумен

Допълнението към статията ми "Дяволите да ни вземат", pdf: link