28 юли 2023 г.

Ваучери

Гарантират ли се в трудовия договор ваучерите (т. е. все едно са възнаграждение)? 
Ако не - как (против измама) се гарантират, как се гарантира гарантът, the voucher? Да напуснеш работа заради неспазени ваучери ли? Защо вместо ваучери (и пари под масата) просто не се надградят съответно изискванията (изискванията!) за условия на труд извън възнаграждението? Защото тия изисквания (изисквания!) не се контролират санкционно ли?... Че ако мен тук, в България, някой ме храни добре, подслонява добре и ми дава възможност да не правя компромис със здравето си (физическото, психическото, емоционалното, интелектуалното, моралното и културното): ами че аз най-отдадено бих му работил без възнаграждение... Нито рак, нито риба са ваучерите - и по хоризонтала (фирма - държава), и по вертикала (наемник - наемач, кой е работо-дателят). И ето първото, което у вас, ПП, ме омерзява... Изсветляването не трябва да бъде самоцел - трябва светлината да се допълва с мрак (иззема мрак), нежели с... "отсъствие на светлина". Що за бутафория! Що за християнщина. Пфу!

28 юли' 2023